#SNARTÄRDETVI

Jag och Kira i torsdagskväll, medlemmarna Clover och Sam från Totally Spies / Goaste outfiten, allt i nike / Min goagoa gröt jag äter varje morgon / Jag och min prins igår kväll

Torsdagen ägde!!! Vi hade såså roligt från de att jag och Kira fipplade ihop våra outfits, förfesten och massvis med dans på Oscars. Igår hade jag bara en lektion sedan hann jag med ett 4 timmar pass på stantons och sedan kom Tim hit. Vi var så jäkla trötta att vi somnade som två bebisar efter ett avsnitt av The Mentalist. Tim skulle iväg på andra roliga äventyr idag så nu har jag hela lördagen ledig. Ska vinka av mamma som åker till Val D´isere idag (så himla roligt!!) och sedan ska jag även försöka plugga en del med tanke på att jag ska spela badminton hela dagen imorgon. Kvällen är fortfarande ett oskrivet blad man ska iallafall sova hos pappa. Hur ser er lördag ut? Xx
DAILY | |
Upp