4 FROM TODAY

Vänner, hej!! Gårdagen var fullspäckad från morgon till kväll. Träning på morgonen, skola i 4 timmar sedan kvalitetstid med min kille och sedan fix plus fest med alla blivande studenter 2015, det vankades 100-dagars och det var såsåså roligt!! Inte nog med att min balklänning kom hem igår och ooooooj WOW DAMN vad jag kommer vara fierce. Tvivlar på att någon kommer ha samma stil som jag, hehe!!
 
Idag utnyttjade jag min lediga dag till en hel del slappande men fick gjort lite studier också. På eftermiddagen tog jag på mig mina solisar så solen var framme och mötte upp min prins för en kaffe i stan. Det är som att ladda batterierna för ny energi hos honom, jag kan verkligen prata med Tim om allt och det gör mig så varm i hjärtat bara av att få se honom le, min baby. Prövade även en polotröja som jag är såååå sugen på att skaffa till garderoben och tog mig själv en "matdag" och åt proteinpannkakor. Badmintonträningen var inställd idag så jag körde på ett axelpass med lite magövningar till också. Vilken bra torsdag det blev, nu kallar sängen. Imorgon ska jag möta upp Sanna på morgonen för ett pass med henne, can´t wait!! Xx
DAILY | |
Upp