NOCCO + #MÅNDAGSPEPP

Har man prov sista lektionen på en 8-16 dag gäller det att preppa // tagit tummen ur och börjat lyssna på podcasts, #måndagspepp is the shit
 
Godkväll babes!! Äntligen är denna pluggvecka över. Gjorde ett sjukt jobbigt historiaprov tidigare idag men känner ändå att jag har lärt mig en hel del vilket är viktigt, plus lämnat in min essä. Nu vart jag helt plötsligt helt pluggfri fram till lovet, och jag är ledig i helgen (förutom badmintontävling hehe) vilket också uppskattas. Första gången jag inte jobbar på en fredag på en månad och då ska jag bannemig utnytta dagen till fullo. Imorgon är jag ledig och då har jag bland annat en fika planerad tillsammans med min vän Antonella som ska bi riktigt mysigt. Har ni mycket nu innan lovet? Tell me! Xx
 
Btw, här om dagen beställde jag hem min "studentklänning" (OBS! Den är varken vit eller i klänningsform haha hmmm..) och sedan hittade mamma ännu en studentklänning på tradera idag (OBS! det är inte en klänning). Så känns bra att ha fyndat två riktigt snygga plagg till studenten och japp, jag gör allt för att bryta trenden så det blir varken vitt eller klänning för min del, me like! 
DAILY | |
Upp