SALIG PERFEKTION

Godkväll babes! Hur har er helg varit? Min har varit en salig blandning av perfektion. Fick hem min finafinafina studentmössa i fredags och den passar så bra på mitt huvud haha, älskar ALLT med den. Helt sjukt att jag snart kommer hoppa runt med den på huvudet, lite full, överlycklig och hög på livet, vilken känsla. Efter jobb i fredags spenderade jag min kväll med min kärlek. Igår spelade jag badminton och presterade till 100% hela dagen vilket kändes sjukt bra. Kvällen bestod av firande för min fina vän Linnea som fyllde 19, sedan nanade jag hos timpan igen. Mamma kom även hem med mina balörhängen från Lily and Rose igår som kommer göra sig så fina till min frisyr och klänning, wihoooo. 
 
Idag när jag kom hem sa jag till mamma: "Nu ska jag sätta mig ner och skriva historia", haha, det lät lite roligt i stunden och det slutade med att jag satt tre timmar i streck och skrev ner anteckningar från våra lektioner, powerpoint och fakta från boken. Imperalismen, 1:a världskriget och mellankrigstiden finns nu på 1942596 blad här bredvid mig och ska studeras in. Det känns iallafall skönt att jag gått igenom allt noggrant. Sover hos pappa ikväll så nu tänkte jag skriva lite på min essä sen blir det söndagsmys. Gött med noll söndagsångest iallafall. Pussar! 
DAILY | |
#1 - - Viktoria:

Åh vad härligt. Tiden efter studenten är så sjukt underbar. :)

Upp